PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Großwildjagd am Samschdeg



8ngels
15.04.2013, 09:32
vorgeschdert hedd´s sich mol ergebe, dess i mir mol a Bild vom a für mi neie Club mache konnd.
d Lag isch ebbes außerhalb Schduddgard´s s´hedd mi bishr immr davo abgehalde.
parke war in dr Seidenschdraße koi broblem, war joo au samschdeg abed und koi bedriab in den umliegende Bedriabe :p
dr Aufschdieg allerdings scho, Trebbenhaus könnde di au mol budzen zomol ja heit Kehrwochtag isch,
da liegd joo oinigs rum, (ufzug mid schild "Club Lounge", drau i mi nedd) dr Lade isch im 3.OG
Eindridd noch em klingeln und ma läufd direkd uf Rezzi zu, dord kurz vo oir nedde Dam d´formalidäde erklärd bekomma ;):
2 Handtiechr ond Schlabbe für 50 €ur (alkfreie Gedränk sovil du willscht, Esse au aber en Schdogg diefr übr Büfedd etc. etc.) Bademandl koschded 7€ur exdra.
daneba sind glei d´Umkleida (wiedr solche Blechschbind) ällerdings grausse , sodess alls roibassch, aufoimol kommd da grad oi älders Semeschdr roi gehd zur vordere Schbindraih und deodorisierd si als i nocher durch den Nebl musschde i gleichmol d Lufd anhalde(was war noh des, gell? Deo anschdelle Dusche :eek:)
Dann in d´r Bar han i d´Lag gbeild, Verhäldnis 2:1 DB:CDL also wiedermol Frauenüberschuß, an dr Bar noh mid oir Deidsche ins Geschbräch kommen:
Adina:
lange blonde Haar hat see (Exdensions) C-Cub und oiig auffällig Taddoo´s
bei nem "Cappu" kame mir uns noh ebbes nähr und s folgde oi Zimmergang ( leidr nix weidr z berichde) war ok abr mehr leidr nedd.
Danach han i mi kurz frisch gmacht (nedd nur mid Deo) und 1 Schdogg diefr zum Buffedd, (echd :cool: ) zwar alls in Warmhaldebehälder, abr schön dekorierd und saubr, alls angeschriabe und gschmeggd hedd s au no :wink2 dord noh mid oir CDL ins Geschbräch komme "Alice" odr so ähnlich, wow d Frau hedd Schdil und siehd au dob aus, vo Ihr no oi bische den Club erklärd bekommen:D
Dann wiedr hoch an d Bar, war jedzd oi bische mehr los (ca 10 -12 DB) d beschde Plädze ware leidr belegd (hindr dr Bar hedd man oin berfekde Überbligg und wird nedd allz schdark angebaggerd gud zum abchegge.)
Also oin Pladz vorne zwische den CDL´s genomme und bevor i was beschdelle konnde kam Sie:
Jasmin blond färbde kurze Haar, dunkle Haud B-Cub leichd hängend, KF 34 obe, unde KF36, frühr han mir gsagd rechd gbär fähiges Begga Madrose cab und oin weiße Schdrumbf heddde Sie an, so oi schöns Gesichd d haud mi doch gladd vom Hoggr und wie d oin angehd, Sie hedd au d Beschdellunge übernomme und scho Neddigkeide ins Ohr flüschderdPsch und schön küsschdKiss
Sie saß mir mehr auf dem Schoß, noh hend mir den obligadorische Zimmergang angedrede und dr war so was vo gail :firebounc
scho beim Handduch auflege als sie si vorbeigd und Ihre Brüschde bessr Tidda so schön wabbelig konnde i mi nemme heben und hend Sie gleich vo hinde dermasse angegrabschd und küssch übr d berfekde PobaggenLMAA z Ihrr Luschdschbalde d sowas vo gil isch (heddde i scho lang nemme oi so wunderbars klois Vödzle.) Sie kam dadurch so recht in Fahrd und i ersch
Küsse,69 legge, blase Blowjob da hedd sie oin kloin Saubär genomme man dr dufdede und immr wiedr Ihre Zuggunge nedd nur vom ... sonderet au vom schdreicheln, man des war oi berfekdr GFSBrav
Sie moide noh komm lass uns figge d zeid gehd z End, ne für di brauch i mehr Zeid 30 min sind mir für Di z wenich jedzd schdrahlde Sie übr des ganze Gesichd und fing an mi Liabkosunge, Küsse schdeicheln dermaße z vewöhne mir konnde oifach nemme vo uns lasse. Dr Abschluß gab´s noh beim blaset Sie hedd so herrlich schöne braune Auge wenn Sie oin anschaud noh dief aufnimmd fasch bis zum Anschlag d Eir krauld, mehr gehd nedd.Mr Burns
Ich hald des noh nemme aus, dazwsche immr mol wiedr ne andere Schdellung brobierd, Sie lis si ganz falle und genoß d ganze Zeid übr d Zärdlichkeide und wurd fordendr,
so oi Braud brauch i, d bassch dermaße z moim verlange bzw. z moir GierMegalach
Nach End dr 2.de CE noh gmoisam zurügg z dr Umkleid und Übergab dr 100 €ur und küssend verabschieded mid oim gierige BliggMad
Danach wiedr frische mache und diesmol abr au Deo, schdehd joo da oiigs rum und zurügg in d Bar und den Abend ausklinge lasse und no d oi odr andere gile CDL enddeggd, abr moi Porde*mon*naie gab leidr nemme hr, sodess i zurügghaldend den Abend ausklinge lasse konnde.
Fazid:
Jasmin 5schderet
Club:
war zwar zum erschde Male dord, abr beschdimmd nedd zum ledzde Mal.
Danke:up

jedzd han i dem "Baribal" seia Embfehlung ognomma ond bin mol ins Safari no Fellbach ond jedzd sehe i dess der gschberrd isch wega einem Dobbelnigg :mad:

Ursusminor
15.04.2013, 21:29
jedzd han i dem "Baribal" seia Embfehlung ognomma ond bin mol ins Safari no Fellbach ond jedzd sehe i dess der gschberrd isch wega einem Dobbelnigg :mad:

Du häddesch vorledze samschdag zur Show kommme solle.
Da ware süße Mädle da, hajo, so isch des!
Koi vergleich zur ledzde Samschdag.

Nachtvogel1
15.04.2013, 21:59
@8ngels
i ben zwor selber schwob, hab abr'r beim lesa aufkert, weil mr
dr Scheißdreck z bled wora isch......:mad:

Nachtvoigel1

8ngels
15.04.2013, 23:23
@8ngels
i ben zwor selber schwob, hab abr'r beim lesa aufkert, weil mr
dr Scheißdreck z bled wora isch......:mad:

Nachtvoigel1
ja mich hat es auch einiges an Nerven gekostet so zu schreiben,
bzw. es zusammen zu fügen, aber dachte halt mal was anderes,
aber wenn es dich interessiert, kannste auch hier lesen:
http://www.lustscout.to/forum/showthread.php?tid=107680
werd in Zukunft mich bemühen keinen solchen
Scheißdreckmehr zu posten:D

Ach und:
bist du jetzt der: nachtvogel oder nachtvoigel:confused:

syntaxfehler
16.04.2013, 18:44
Tafel 150??? ich versteh nix..